Kyckling

Igår fick Charlie testa kyckling för första gången, rätt oplanerat. Vi var på babysång i stan och hade glömt hans mat hemma. Vilket ledde till att vi fick gå på ICA och handla en burk, och då han inte äter sametslent (dvs 4mån burkarna) försökte vi hitta en 6mån utan kött (Vet att semper har en) - men inte hade dom någon inte. Så då tittade vi på dom med kött, och där kändes kyckling bäst då det är rätt lättsmält och det bara var 10% i burken. Jag förväntade mig diarré på herrn (man utgår såklart från det värsta). Men ingen diarré och inget magont! Hans mage är med andra ord redo för detta! Riktgit kul!

Diskussion

Innan du diskuterar!
Jag vill gärna skapa en debatt och diskussion, därav att jag föredrar om ni som diskuterar inte gör detta anonymt. Ett anonymnt inlägg KAN komma tas bort om jag inte anser detta tillför något. Även inlägg som bara är svar kan publiceringen dras tillbaka på, MEN alltid kul att få svar på kommentarer så jag läser dom och har kvar dom!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback