Mosboken 1&2!

Jag har läst så mycket gott om denna bok på olika forum och alla verkar tycka att den är såååå bra. Skeptisk som jag är så tvivlade jag starkt men kände ändå att det kanske var värt att köpa och se. Några nya idéer bör man ju i alla fall få tänkte jag. Vi beställde alltså hem den, och jag vart glatt överraskad! Den var faktiskt bra! Första mosboken är en pekbok med olika råvaror i härliga färger - väldigt poppis hos vår pojk. Andra mosboken är en recept bok med tips och tankar. Märks att den är skriven av en mamma! Ett hett tips från mig!

Finns att köpa på Adlibris.se för 139:- och då får du båda böckerna.



Diskussion

Innan du diskuterar!
Jag vill gärna skapa en debatt och diskussion, därav att jag föredrar om ni som diskuterar inte gör detta anonymt. Ett anonymnt inlägg KAN komma tas bort om jag inte anser detta tillför något. Även inlägg som bara är svar kan publiceringen dras tillbaka på, MEN alltid kul att få svar på kommentarer så jag läser dom och har kvar dom!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback