Buzzador!

Fick i fredags hem ett paket med lite grejer från buzzador! :D
Det jag fick hem var Natusans våtservetter och zinksalva.

Är du sugen på att testa och bor i Sundsvall? Bara att säga till^^
Det enda som krävs är att du svarar på lite frågor ( typ 5st)

Tänk på detta när du byter blöja! (info från foldern som kommer med)

1. Rengör.
Enbart vatten räcker inte
Tvätta framifrån och bak
Varsamma rörelser

2. Torka

Huden ska bli helt torr
Gnugga inte, utan klappa eller blås
Låt huden under blöjan luftas en stund

3. Skydda
Smörj huden under blöjan
Zinksalva dämpar rodnad och lindrar irritation
Omsorgsfull hudvård hjälper ofta mot röda stjärtar

Diskussion
Postat av: Alina

Ha en fin dag sötnos! =)

2010-10-11 @ 11:20:49
URL: http://alinah.se
Postat av: lovisa

Allt bra idag?:9

2010-10-11 @ 16:40:43
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Innan du diskuterar!
Jag vill gärna skapa en debatt och diskussion, därav att jag föredrar om ni som diskuterar inte gör detta anonymt. Ett anonymnt inlägg KAN komma tas bort om jag inte anser detta tillför något. Även inlägg som bara är svar kan publiceringen dras tillbaka på, MEN alltid kul att få svar på kommentarer så jag läser dom och har kvar dom!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback