Förlåt!

Förlåt alla läsare för en verkligt NOLL uppdatering! Vi har vairtborta, sjuka och ja allt därimellan så jag har verkligen inte orkat skriva, noll lust med andra ord! Men lagat barnmat har jag och ska få tummen ur (idag har jag tänkt!) att skriva ner dom 4 recept jag gjort sedan sist ;)

Förlåt ännu en gång för den dåliga uppdateringen.. Men kul att vissa tittar in trots bristen på inlägg! :D Även om besökarstatistiken varit rätt dålig den med (inte konstigt!).. Men nu kör vi igen!

Btw ska jag se om jag hittar något bra mamma-lunch-recept med som går snabbt och lätt!

/Simone

Diskussion
Postat av: Anna - Ensamstående mamma, hunduppfödare & stolt vegetarian.

Det är helt okej att pausa från bloggen ibland. Man orkar inte alltid!

Svar: Ja, tiden försvinner nästan för snabbt! Jag saknar min lillbebis ju, snart kommer hon att rymma hemifrån och skrika att hon hatar mig för att hon inte får som hon vill :P

2010-10-05 @ 22:44:42
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/

Innan du diskuterar!
Jag vill gärna skapa en debatt och diskussion, därav att jag föredrar om ni som diskuterar inte gör detta anonymt. Ett anonymnt inlägg KAN komma tas bort om jag inte anser detta tillför något. Även inlägg som bara är svar kan publiceringen dras tillbaka på, MEN alltid kul att få svar på kommentarer så jag läser dom och har kvar dom!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback