Frågestund!

Fick precisen fråga som jag tänkte svara på!

Fråga:
Hur pass mycket kan man fylla burkarna utan att de spricker i frysen?

Svar:
Jag brukar fylla dom ca 3/4 med mat, och än har ingen sprukit :) Men mera skulle jag inte våga fylla dom.

Och när jag nu svarat på denna fråga tänkte jag utlysa en frågestund! Jag kanske inte kan svara på allt, men jag ska göra mitt bästa! Ni kan fråga allt mellan himmel och jord som ni undrar över! Så samlar jag ihop frågorna och svarar på dom i början på veckan!

/Simone
----

Det gick ju sådär, men man får nog skylla sig själv när man är oaktiv och statistiken går ner ;) Vi gör ett nytt försök en annan gång!

Men fick iaf en kommentar (finns i detta inlägg men skriver här ändå) av Erica - Mamma till Z & A som brukar fylla sina barnmatsbrukar fulla och dom har aldrig sprukit för henne!

/Simone

Diskussion
Postat av: Erica ~Zackarias 090814~~Alexander 100725~

Jag fyller burkarna (om det är gamla urdiskade barnmatsburkar vi pratar om) helt och hittills har ingen gått sönder :)

2010-09-29 @ 22:52:58
URL: http://blendshes.blogg.se/
Postat av: Hannele - nybliven 2barnsmamma <3

Svar;

Så jävla smart med sånt tkr jag ^^, höhö..

Men undra på varför det finns BARA strumpbyxor på flickavledningen och bara långkallingar på pojkarnasavdlening när båda könen kan ha dom :D

2010-10-04 @ 15:58:28
URL: http://mammah.webblogg.se/

Innan du diskuterar!
Jag vill gärna skapa en debatt och diskussion, därav att jag föredrar om ni som diskuterar inte gör detta anonymt. Ett anonymnt inlägg KAN komma tas bort om jag inte anser detta tillför något. Även inlägg som bara är svar kan publiceringen dras tillbaka på, MEN alltid kul att få svar på kommentarer så jag läser dom och har kvar dom!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback