Dilemma

Oj vad jag har funderinga och "problem" just nu känns det som. Men jag måste be om ytterligare tips! Hur gör ni vars barn äter endast plockmat (och välling/ersättning) när ni ska iväg, och inte har tillgång till barnstol osv, han kommer måsta sitta i vagnen när han får lunch och middag. Någon som har något tips?

Han kan äta mackor, det kanske är en lösning?

Diskussion
Postat av: Anna - Mamma till Saga och i längtan efter pyret i magen med BF 1/7-2011!

Jag hade med mig lite mackor, rån och frukt till min Saga då det blev så :) Det funkade utmärkt att ha i vagnen!

2011-01-17 @ 10:02:17
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/

Innan du diskuterar!
Jag vill gärna skapa en debatt och diskussion, därav att jag föredrar om ni som diskuterar inte gör detta anonymt. Ett anonymnt inlägg KAN komma tas bort om jag inte anser detta tillför något. Även inlägg som bara är svar kan publiceringen dras tillbaka på, MEN alltid kul att få svar på kommentarer så jag läser dom och har kvar dom!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback