Grötsmakis

Igår eftermiddag fick Charlie smaka lite havregrynsgröt, något paltbröd har vi ännu inte tillsatt då han fortfarande äter huvuddelen ersättning, vi ser det alltså inte nödvändigt riktigt ännu. Men framöver så ska vi tillsätta detta med.

Gröten ensam i sig tyckte Charlie var lite sådär, om än bra mycket godare än broccoli! Men jag tog och blandade i katrinplommonpuré (nestle, vi ska snart börja göra egen där med har jag tänkt), och oj så gott det blev då! Han fick samma smakis imorse, och mumsade glatt i sig! Så gröt ska vi fortsätta med! Tanken är att han ska få gröt på kvällen innan läggdax, vilket vi ska starta med om några dagar när vi kör på nästa smakis på morgonen.

/Simone

Diskussion

Innan du diskuterar!
Jag vill gärna skapa en debatt och diskussion, därav att jag föredrar om ni som diskuterar inte gör detta anonymt. Ett anonymnt inlägg KAN komma tas bort om jag inte anser detta tillför något. Även inlägg som bara är svar kan publiceringen dras tillbaka på, MEN alltid kul att få svar på kommentarer så jag läser dom och har kvar dom!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback