Blandadfrukt kompott

Ca 7-8st 4mån burkar

Ingridienser:
1 mango
1 nektarin
4 äpplen
2 bananer

Hur gör jag?
1. Skala och dela frukterna.
2. Koka mango, nektarin och äpple med lite vatten.
3. Dela bananen i mindre bitar och mixa den tillsammans med resten av frukten.

Tips!
En god och omväxlande fruktpuré gör du enkelt genom att ta det du har hemma och blanda (de flesta frukt kombinationer funkar), eller köp det din närbutik har extrapris på just denna vecka så får du den billig med!

Diskussion

Innan du diskuterar!
Jag vill gärna skapa en debatt och diskussion, därav att jag föredrar om ni som diskuterar inte gör detta anonymt. Ett anonymnt inlägg KAN komma tas bort om jag inte anser detta tillför något. Även inlägg som bara är svar kan publiceringen dras tillbaka på, MEN alltid kul att få svar på kommentarer så jag läser dom och har kvar dom!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback