Barnmat - Nej tack!

Charlie har fått en liten rolig idé för sig sådär, helt plötsligt totalvägrar han ALL min mat, eller ja iaf all barnmat och en sked får man inte stoppa i hans mun, förutom gröten på morgonen som kan gå rätt bra. Det medför alltså att han fårr äta plockmat, endast senaste veckan sådär, men han lassnar ganska fort och får i sig ca hälften av vad han brukar få i sig annars, samt utan extra fett, och det känns sådär, självklart får han ersättning efter varje mål med! MEN när det gäller maten jag äter går det minsan att bli matad och äta, är det för att han märkt att vi inte äter samma? Visst skulle han kunna äta vår mat, men mycket har som för mycket salt i sig, ex kassler, korv osv.
Någon som varit med om samma?
Har ni några tips?

Diskussion
Postat av: Theres

Precis så där är/var Signe också.. Det är inte lätt alltid! Jag trodde maten skulle vara självklar. Att hon ville ha den mat man erbjöd.. Lite naivt kanske :p

2011-01-25 @ 16:00:39
URL: http://minbebis.com/blogg/mariatheres

Innan du diskuterar!
Jag vill gärna skapa en debatt och diskussion, därav att jag föredrar om ni som diskuterar inte gör detta anonymt. Ett anonymnt inlägg KAN komma tas bort om jag inte anser detta tillför något. Även inlägg som bara är svar kan publiceringen dras tillbaka på, MEN alltid kul att få svar på kommentarer så jag läser dom och har kvar dom!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback