Charlies favorit macka

Charlies favorit macka just nu är:

Ingridienser:
2st formfranskor
Smör
Tomatpesto (garant)

Hur gör jag?
Gör en dubbelmacka!


Det är salt i peston, men endast i parmesanen (parmesanen är 2% av innehållet så svårt att tro att det gör skada om man äter måttliga mängder)

Diskussion
Postat av: Anna - Mamma till Saga och i längtan efter pyret i magen med BF 1/7-2011!

Ja, visst är det sjukt att folk ska kolla snett på en, vad man än gör?

Inget utav det duger! Eller så ska alla amma i max 4-6 månader för att man ska vara normal.. Jag tycker att det är helt upp till var och en!

Om man inte vill eller kan amma, så är det bara så!

Ens barn dör verkligen inte utav det..



Och vill man amma tills ungen är 2 år så gör man det!



Jo, jag har tänkt att sluta amma Saga innan bebisen kommer. Planerar att börja avveckla det mot våren :)

Saga ammar just nu bara på kvällen, och någon ynka gång på morgonen om hon vaknar väldigt tidigt.

2011-01-19 @ 21:27:30
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/
Postat av: Erica ~Zackarias 090814~~Alexander 100725~

Som sagt så fungerar inte samhället och framförallt inte människors ekonomi så tillvida att man kan stanna hemma bara för att någon i familjen är sjuk. Jag var och är frisk, så därför gick jag till jobbet. Ser inget fel med det, och då har jag ändå kräkfobi.



Och nu är det ju faktiskt så att den sk "48-timmars regeln" är något som förskolor och skolor håller på med.

2011-01-20 @ 21:14:47
URL: http://blendshes.blogg.se/
Postat av: Theres

Ja det är många som säger så. Jag försöker ju att se det på samma sätt också men det är svårt. Man vill ju bara att ungen ska äta! Hur gammal är din lille nu? Signe blir 8 månader den 2:a :)

2011-01-25 @ 20:17:24
URL: http://minbebis.com/blogg/mariatheres
Postat av: Theres

Ja det är många som säger så. Jag försöker ju att se det på samma sätt också men det är svårt. Man vill ju bara att ungen ska äta! Hur gammal är din lille nu? Signe blir 8 månader den 2:a :)

2011-01-25 @ 21:05:27
URL: http://minbebis.com/blogg/mariatheres

Innan du diskuterar!
Jag vill gärna skapa en debatt och diskussion, därav att jag föredrar om ni som diskuterar inte gör detta anonymt. Ett anonymnt inlägg KAN komma tas bort om jag inte anser detta tillför något. Även inlägg som bara är svar kan publiceringen dras tillbaka på, MEN alltid kul att få svar på kommentarer så jag läser dom och har kvar dom!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback