Dålig update..

Förlåt för noll update på senaste tiden.. Men tiden har som inte funnits till. Sista tiden nu som mammaledig och jul och allt så har familjen och julpysslet prioriterats! För den 17onde börjar jag plugga igen, OCH Charlie han hänger på så vi får se då om tiden finnes, men med mer tid vid datorn för skoluppgifter och då man gör ALLT för att skjuta upp så kommer det nog bli bra mycket bättre uppdatering! ;D Men l'ägger iaf upp ett till inlägg idag!

GOD JUL & GOTT YTT ÅR på er alla! (Lite sådär i efterskott!)

Diskussion

Innan du diskuterar!
Jag vill gärna skapa en debatt och diskussion, därav att jag föredrar om ni som diskuterar inte gör detta anonymt. Ett anonymnt inlägg KAN komma tas bort om jag inte anser detta tillför något. Även inlägg som bara är svar kan publiceringen dras tillbaka på, MEN alltid kul att få svar på kommentarer så jag läser dom och har kvar dom!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback