Äpple & Banan puré

Gissar på att det blir ca 2 iskubsbrickor. (Jag använde små burkar denna gång)

Ingridienser:
3 svenska äpplen
2 bananer

Hur gör jag?
1. Skala och tärna äpplena, koka dom sedan med lite vatten tills dom är mjuka.
2. Låt äpplena svalna .
3. Bryt i bananerna och mixa.

Diskussion
Postat av: Anna - Ensamstående mamma, hunduppfödare & stolt vegetarian.

Älskar dina recept och tips! Det är precis vad jag behöver för att komma igång med att laga mer mat själv till Saga :)

Svar: Ja, barnen gillar ju ofta dagid, det är vi som är fjantar :P

Hihi, jag längtr tills Saga ska ta studenten! Jag kommer att var avärsta pinsamma morsan som bölar och står på, haha!

2010-09-21 @ 21:34:06
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/
Postat av: Hannele - 2barnsmamman <3

Svar:

Tack så mkt ^^, hihi..

2010-09-21 @ 21:47:22
URL: http://mammah.webblogg.se/
Postat av: Anna - Ensamstående mamma, hunduppfödare & stolt vegetarian.

Vad roligt att du är med mig!

Jag var så gla då jag ställde mig på vågen 9 månader efter förlossningen och såg att jag gått ner mina 14 graviditetskilon + 8 kg! Och jag tänker inte äta bort det nu, inte nu när jag äntligen är på G mot ett sundare lättare liv :)

2010-09-21 @ 23:01:30
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/

Innan du diskuterar!
Jag vill gärna skapa en debatt och diskussion, därav att jag föredrar om ni som diskuterar inte gör detta anonymt. Ett anonymnt inlägg KAN komma tas bort om jag inte anser detta tillför något. Även inlägg som bara är svar kan publiceringen dras tillbaka på, MEN alltid kul att få svar på kommentarer så jag läser dom och har kvar dom!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback