Fisk med dillsås



ca 2st 6 mån burkar

Ingridienser:
2 potatisar
½-1 liten fisk filé
1-2 msk grädde
dill efter smak
1 klick smör

Hur gör jag?

1. Skala och tärna potatisen och koka eller ång koka den.

2. Dela fisken i mindre bitar och koka.

3. Blanda fisk, potatis, grädde, dill och mixa/mosa!

Diskussion
Postat av: Anonym

Hon verkar vara en riktig satmara.. omogen och pinsam :) vilken rolig blogg du har =)

2010-09-24 @ 14:06:49
URL: http://tjugofemtolv.blogg.se/
Postat av: Anna - Ensamstående mamma, hunduppfödare & stolt vegetarian.

Ännu ett bra recepts som måste testas :)

Hur pass mycket kan man fylla burkarna utan att de spricker i frysen?

2010-09-25 @ 10:45:57
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/

Innan du diskuterar!
Jag vill gärna skapa en debatt och diskussion, därav att jag föredrar om ni som diskuterar inte gör detta anonymt. Ett anonymnt inlägg KAN komma tas bort om jag inte anser detta tillför något. Även inlägg som bara är svar kan publiceringen dras tillbaka på, MEN alltid kul att få svar på kommentarer så jag läser dom och har kvar dom!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback