Bär & Frukt mos

Ca 7st 4mån burkar.

Ingridienser:
3 äpplen
2 små bananer
1dl frysna bär (jag använde en blandning av hallon, blåbär och lite annat)

Hur gör jag?
1. Skala och tärna äpplena.
2. Koka upp äpplena i lite vatten.
3. När äpplena börjat mjukna lägg i bären och låt dem bli mjuka.
4. Skala och bryt i bananen.
5. Mixa/mosa. När det är bär/frukt pure föredrar jag att mixa.

Diskussion
Postat av: Hannele - mamma till 2 underbara prinsar <3

Svar;

Då tkr du som mig då ^^ lite skillnad när dom är lite större ^^ hihi..

Självklart så äre ju ok med det så länge man vet vad gränser går så att det inte blir överdrivit :) osv..

2011-01-02 @ 12:46:42
URL: http://mammah.webblogg.se/

Innan du diskuterar!
Jag vill gärna skapa en debatt och diskussion, därav att jag föredrar om ni som diskuterar inte gör detta anonymt. Ett anonymnt inlägg KAN komma tas bort om jag inte anser detta tillför något. Även inlägg som bara är svar kan publiceringen dras tillbaka på, MEN alltid kul att få svar på kommentarer så jag läser dom och har kvar dom!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback